4 May 2014

KAMPUNG TANPA WAYAR (KTW)

Sesuai sangat lah aku guna FONT bersaiz Besar, Biar mereka nampak tahap kemarahan kita ka..

tajuk entri aku Kampung Tanpa Wayar hebat kan. seluruh kampung dapat menenet. free.. hahahah tapi korang tahu ke apa tu kampung tanpa wayar?

usaha kerajaan mewujudkan KTW adalah terbaik dimuka bumi ini. Tiada negara di dunia ini prihatin dengan rakyat,kecuali Malaysia

tetapi sejauh mana kerajaan menyediakan internet untuk rakyat?? adakah sekadar suka suka, adakah ingin dipuji, adakah sekadar untuk menunjuk nunjuk, atau sekadar perhiasan untuk menunjukkan besarnya parabola...

Coverage internet KTW adalah luas terbentang... tetapi kenapa saya hairan depan rumah saya ada remaja2 bawa laptop duduk duduk.. saya tanya kenapa tak buka di rumah... SlOW... wow... slow hahahah pemacar tu depan rumah saya jer....memang buat perhiasan lah nie.. nak tunjukkan kehebatan ... tapi tak sehebat mana pun...

lepas tu saya cuba coooooonek tpi tak dapat...

what next.... so buang duit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...