19 Dec 2013

African Scame & Nigerian Student



Tadi dalam 999 ada sendiket yang dilakukan oleh Warga Afrika @ African tentang Penipuan internet. mereka datang ke malaysia dengan menabur tahi menipu duit dengan cara menggoda lelaki dan wanita malaysia

huhuhu... aku hairan kenapa orang malaysia mudah tertipu dengan mamat African. African ini melakukan jenayah yang berat di Malaysia. Mereka datang ke Malaysia menyamar sebagai pelajar. sebenarnya mereka bukan belajar tetapi melakukan modus operandi menipu.

Mereka ini sungguh bijak dan pintar. Pernah dahulu abang aku menerima email daripada seorang awek Mat Salleh tetapi dalam email nya dia berasal dr Malaysia. Dia nak beri diamond barang kemas dengan abang aku.. hahahaha dia siap gambar lagi kurier yang dihantar.. tetapi masalah imigresen...

Gambar tu dia ambil dr website syarikat kurier.. hahaha kantoi beb.. ni mesti kes mamat n minah afrika.

bermula dari itu. aku mula anti kepada warga African. mereka ini suka membuat onar.

Lihat Wajah ini. Mereka adalah Nigerian
kalau boleh orang afrika dan negerian di Haram masuk ke Malaysia. tidak mendatangkan faedah. Institusi pendidikan jangan berlembut sangat dengan warga Afrika dan Negeria. ada negara yang mengharamkan menjual barangan dengan orang negeria sebab mereka suka menipu.

Jenayah Cyber paling banyak kes. mereka tidak menghormati tetangga jika mereka berkumpul. malah tunjuk belang mereka. Halau mereka dari malaysia.

CLEAN NIGERIAN N AFRICAN from MALAYSIA.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...